Friday, November 5, 2010

Minu tööst.

See on siis Algeciras, sadama äärne tee, sadama suured kraanad ka taustal näha. Algeciras on siis üks suurimaid sadamaid Euroopas ja maailmas kategoorias konteinerid, laevalast ja ümberadresseerimine:) Elanikke on siin u. 116 200.
Minu väga lahe töökaaslane Marianne, oleme koos poes kus tema siis minu supervisor ning ma ta assistent. Ta on olnud tööl 2 aastat siin laeval, tuli koos laevaga siia, sest me sõidame ju vana Nordic Jetlinei laevadega.
Annan ülevaate siis meie tööst siin.
Minul graafik on siis 6 nädalat töötan Hispaanias ning 3 nädalat puhkan, nt Eestis. Firma poolt siis lennud siia ja tagasi. Rainis töötab kuu ja kuu, tal 12h tööpäevad mul 9h.
Madrustel ja sillas ongi teised töögraafikud. Kellaajaliselt mul 3 nädalat hommikuti 07:00-16:00 ning 3 nädalat õhtuti 16:00-01:00. Tal hommikuvahestus 07:00-19:00 ja öövahestus 19:00-07:00. Vahepeal päris raske, kui näeme ainult öösel.
Seadus näeb ette et meil peavad olema õpped (tulekahju jne) iga nädal aga meil on nii kuidas kapten viitsib teha:)See õppus oli "mees üle parda" ning selleks oli Rainis :)
Meil siin mõlemad meeskonnad u 14 liikmelised ning nendest umbes 4-6 on ainult hispaanlased:) Koristajad ikka hispaanlased ning sadamatöölised.
Sõidame siis Algecirase - Ceuta vahet. Üks ots on umbes 50minutit. Seega päevas teen 6 otsa. Ceuta on siis Hispaaniale kuuluv linn Maroko rannikul. Enamus kes meie laevaga sõidavad on sõjaväelased (militari). Palju ka marokse. .

2 comments:

  1. No viisin siin end su eluga kurssi, kuid arusaamatuks jäi, mida sa ikkagi teed seal laeval siis, 50 minutit, kui laev sõidus on?
    Tore, et sul hästi läheb..hoian sulle ikka pöialt :)

    ReplyDelete
  2. Ma olen DutyFree poes, müün!:) no üks ots on 50min. Päevas teeme 6 otsa, ehk kolm korda Marokosse ja tagasi!;)

    ReplyDelete